Åhej!

Japp, helg för endel, själv gick jag precis på jobbpass nummer två. Ledighet källan 16 och 19. Jag tar helg i morgon runt lunch, jobb till 22 ikväll sen en sväng på förmiddagen. Ska ju hinna med en vända till Hjo också, jäklar Vad stressigt allt är, men så är det! Ska njuta som fan i Grekland! Idag blev de ingen kubplqntering i sånt på jobbet utan fick hjälpa till i affären o där trivs jag! Sjukt mycket folk har de kommit, son galna i blommorna. Jaja, ont i fötterna, dom är typ lika stora som..... ja, dom är stora, svullna. Och just i detta nu när jag sitter här o skriver känner jag en ond känsla i magen. Typ, små små kramper, inte skönt! Jag får vila mig en stund innan det är dags att göra något vettigt. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0