vecka 28!

Ja, Shit Vad tiden går! Nu är jag redan inne i vecka 28, känns hur bra son hellst! Magen blir mer och mer otymplig men det känns kanon! Mina byxor är på tok för trånga. Har ett par som passar + ett par shorts. Annars är dr leggings som gäller hihi! Idag ska vi till Ikea o handla lite grejer till huset. En bäddsoffa o sängbord bland annat. Ska även slänga i lite till lillen i magen! Ett skötbord står högt på listan. Sen ska vi kika utemöbler... o ja, snart dags att köpa vagn också va? Hur ska vi hinna allt, haha! Jag är döförskyld, de vägrar släppa. Blir typ värre för varje dag o jag som åtminstone ville va på bättringsvägen! Nog skrivet här, nu blir det Frukost! Puss

Kommentarer
Postat av: sara

åååh tänk att du snart ska ha en liten plutt stephanie, känns helt otroligt ju:D så fin, börjar bli stor mage:P

2011-07-08 @ 22:03:40
URL: http://nononsense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0