Uppdatering från tallstigen!

Haoch så har man blivit husägare o sånt, o bor till och med i det! Shit asså, Känns konstigt o jag saknar lägenheten en smula. Men det här blir nog kanon! Har haft många nära o kära här som hjälpt till med flytt och annat, de är svårt att få upp saker när man inte vet hur kan ska ha det. Köket är väl helt okej klart, där lär jag få flytta i göra om tusen gånger, de va på tok för litet så jag vet varken ut eller in. ge mig fler skap :) Sovrummet är halv färdigt, o de samma gäller tvrummet... o dom andra två rummen är inte ens halv färdiga, men vi flytta ju in idag så man kan inte begära allt! I morgon tog jag ledigt, behover greja lite känner jag. Har lång lång ledigt nu, fram till 15e, de ni! Och nu ligger jag ensam i vårt kalla sovrum, stog igång elementen nu men dom lär jag snart få stänga av, krille har redan paminnt mig om elräkning... doh! Hoppas krille kommer ner o pussar på mig snart! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0