Syndat!

Märker ni att inläggen kommer allt tätare? Det beror förstår ni på, att jag har slutat jobba heltid, kommit ur graviditetsdvalan och börjar känna mig så jävla mycker piggare, gladare och ja. Precis allt positivt ni kan tänka er. Jag känner mig sprängfylld av energi!
Jag måste erkänna en sak. Jag har syndat! Eller jag syndar. Jag äter just nu på en Brieost. Fy på mig, men ja kan inte låta bil. Stackars liten där inne lär väl inte dö för de? Hoppas inte jag skadar den lill* för mycekt! Jag kan inte motståå!



Hur som hellst, ja sitter på jobbet just nu, hotellet.
Har kävllspasset (varannan dag morgon varannan kväll) Helt okej schema.
Jag har checkat in lite folk, torkat golv o förberett frukosten. Annars har ja suttit ute på balkongen och på facebook.

Igår var ja ju på Barnkupolen. Det har ja för övrigt inte nämnt. Köpte den där barnvagnen jag skrev om igårkväll.
Jagär i valet o kvalet på om ja ska sälja eller behålla. Anledningen till att ja skulle vilja sälja den är för att vi hade tittat på en Crecsent Classic istället för comfort. Den stora skillnaden är att Classic har mjuklift och Comfort har hård. Sen skiljer sig chassit lite också men inte mycket.
Hur ska man kuna veta vad som är bäst när alla säger olika?
Vi sitter ju inte i sjön än, så ja får väl ta o fundera litet tag till. För er om kan något om barnvagnar o allt de där, kom gärna med tips!

Nä hörni, hoppas på lite kommentarer nu framöver för jag ser att ni är endel som läser, dock dåligt med respons!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ohh.. jag kan absolut INTE rekommendera crescent överhuvudtaget, det hade vi en till molly när hon föddes, det var 16!! fel på den, fick reklamera den efter 4månader, fick en ny som det var fel på också, fick en ny igen och sålde den omedelbart!



2011-06-28 @ 20:42:01
Postat av: Malin

VI har aldrig haft några problem med våran crescent och vi är super nöjda! Så olika det kan vara :)

2011-06-28 @ 22:23:10
URL: http://malinpaulssons.blogspot.com
Postat av: Tove

Jag har också hört dåliga grejer om crescent så det märket valde vi bort snabbt, men eran vagn kan ju fungera perfekt för det :)

2011-06-29 @ 00:45:43
URL: http://nevani.blogg.se/
Postat av: Betty

Brieost mmmmmm, det åt jag massor när jag var gravid, kunde inte hålla mej ifrån det och se hur mina barn blev, det är ju en tolkningsfråga ;)

2011-06-29 @ 15:14:40
Postat av: Stephanie

Jag har inte läst nått om nått :P Men de är ju ett känt märke, hellst av allt skulle ja vilja ha en emmaljunga men de är på tok för dyrt för mig!

Jag får hoppas på att våran håller då, vore tråkigt annars!

Ja du Betty, de är en tolkningsfråga! ;P HAHA

2011-06-29 @ 15:22:39
Postat av: Tove

jag åt brieost en gång tills jag kom på att man inte får det när man är gravid, då fick jag fan ångest och tänker aldrig mer göra om det, INTE värt det enligt mig!

2011-06-29 @ 22:45:48
URL: http://nevani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0