svullet!

Visst tycker jag om värmen, men Aj så ont jag har i mina små fossingar! Framförallt i vänsterfoten. Idag när jag varit hemma har kaffe gått runt med stödstrumpor o klänning, mycket tjusigt måste jag säga! Har hunnit med o städat idag, får ju finbesök i helgen :) och nu, sen några timmar tillbaka är jag på jobbet. Det är bara 2.5 timmar kvar så eftermiddagen har gått riktigt fort! :) För tillfället sitter jag på balkongen o spanar ut över alla bilarna, snart ska jag in o förbereda frukosten. I morgon fyller mitt hjärta 25 år och de vill jag egentligen fira med en massa bus men jag överlåter de till andra! Nu ska jag jaga rätt på ett recept till tårta, får se om jag lyckas tillverka en! Puss ock kram!

Kommentarer
Postat av: tove

vad är det du menar när du skriver kaffe?! klurat på det några gånger hahaha

2011-06-30 @ 22:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0