Söndag morgon...

Och varför skulle jag vakna tidigt just idag? Har inte vaknat innan tio dom senaste dagarna o då har de varit typ as varmt ute, nu är de småkyligt tycker jag! Krille vill bara sova och de är så tråkigt! Ja funderar på o gå upp, äta rulle själv hungrig som fan! Bebis håller på o grejar för fullt, trycker hela sig ut på magen så den är gör hård. Mys! Fast de Känns lite läskigt och ändå coolt! Igår då, när vi gå i stan, då köpte jag mig en ju överdel till Leopardbikinin, en tubklänning, rosa från gina. En tubbh, en storlek större på en svart topp, med en ärm, två par skor, storleken större, a ni ser! Jag börjar växa nu! Allt är bara större heletin hihi Ne nu ska jag gå upp o fixa Frukost, sen ska jag öva mig inför Grekland, man kan ju inte komma dit alltför blek! Haha Frulle Puss!

Kommentarer
Postat av: Tove

Men Hörrö, "ekmark" täcker ju rubriken och de två översta raderna!

2011-06-05 @ 11:56:19
URL: http://rabbitsfoot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0