mysfaktor på hög nivå!

Underbara söndag! Idag har jag knappt lämnat gatan. Eller... ja va hos josse på ljusparty en sväng ju på kvällen men Inder dagen har jag forflyttat mig som längst bort till Erik o Johanna. Krille hat spenderat några timmar i garaget o jag passade på ätt plocka upp några lådor med lakan o handdukar osv. Sen fick jag besök av Anton, liona och Melinda. Gjorde lite käk o då kom krille hem lagom. Under tiden som ja va iväg till josse började krille greja. När man väl börjar går det rätt så bra. Han har fått mycket saker på plats nu :) Vi har haft strömavbrott ett tag nu, så vi höjer mysfaktorn led många tända ljus :) Läste även på Facebook ätt Marie och Thomas som vi träffa i Grekland slå komma ner o hälsa på, de ska bli kul!!!! Slut på skrivandet! Puss hejjj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0