Livligt i magen!

Shit asså! De rör sig mer o mer i magen, nästan heladagarna, o framförallt vid läggdags! De blir nog ett litet busfrö tror jag! Magen växer o växer. När vi var hos barnmorskan mätte vi magen o de va tydligen en cm per vecka, i jag va inne i vecka 24, men va 25 stor så växer, de gör den! Blir säkert en as stor bebis att klämma ut! Fötterna värkerdom är dock mindre svullna nu, stödstrumpor på så fungerar det! Idag har jag haft fullt upp. Både på jobbet o hemma men ändå Känns de inte som jag hunnit med nått. Va i affären idag i plocka fram blommor o hjälpte kunder, samtidigt som ja planerade höstfägring o ringde samtal. Ringde till tele2 idag i undra var telefonen o bredbandet har tagit vägen, dom hade tappat bort flyttanmälan så nu ska vi vänta 4 veckor till med Internet, great! Sen ringde ja guldfynd angående mun borttappade ring, de krävdes en polisanmälan för att försäkringen ska gälla. Polisens öppet tider är mån-tors 9-12 eller va de nu ca, vem Dan har tid o gå dit då!? Sen iväg till Ica, handla på sig lite så kan slipper va där hela dagarna. Jobbigt nu när de blev längre! Började med maten men då kom äldsta mannen i mitt liv, söta farfar. Med sug hade han min faster. Då fick kg avbryta maten och så kom mamma o mathilda, dom hade med sig paj så de blev fika. När dom hade åkt skulle vi äta men då va ja inte hungrig längre... sen kom moster Anna o Philip en snabbis, o ja.... jag har inte fått nått vettigt o viktigt gjort. Behöver fler timmar på dygnet. Nu ska jag sova så ja orkar upp i morgon, helgen är fullspäckad så den lär gå fort, för fort! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0