Hej Sverige!

Hej igen, så dålig har kaffe inte varit på o skriva va? Nä, de tycker inte jag iaf. Dock dåligt med kommentarer... Tihi! Nu är vi påväg i bilen hem, först ett stopp i Skövde för att handla mat, vi har ingenting hemma... såg att skattepengarna har kommit, dom hamnar på sparkontot dirr, eller ah. Har jag tur slipper jag nalla av dom, man är inte tät just nu! Mycket utgifter! Hur son hellst, träffa ju två sköna människor från Sandviken på hotellet, kändes typ konstigt o säga hejdå. Inre roligt alls, hoppas dom kommer o hälsar på! :) Krille pratar i tfn, men verkar som dom är klara så nu slå jag avundas här. På återstående!

Kommentarer
Postat av: Nicolasiris

Beautiful site!

2011-11-23 @ 06:43:52
URL: http://nicolasiris.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0