Hej då Sverige, hej Grekland!

Ja, då åker vi från Karlsborg mot Göteborg. Dagen har bara rusat förbi oss. Ställde klockan på åtta så vi skulle bli trötta tidigt o kunde sova en sväng innan vi skulle dra nu men inte! Vi åkte upp till marknaden, handlade för 250 spänn, bröd, två orkidéer, och godis! Och så tog jag en lott på trivdesekan, i år igen... vann ju den första som gjordes så tänkte göra en favorit i repris. Sen en snabb visit i Mölltorp för att skriva ut biljetterna o sno vr av Mathilda. När vi kommer hem va gården full av folk, det blev fika och sen vid fem åkte vi till forsvik för mat hos svärmor. Vid sju kom mamma, Fredrik, och zta o hälsa på. Vi fick inget gjort, sen drog vi iväg till lägenheten o skruva ner lampor och ta ur maten ur frysen. Sen var det bara hem o packa! När vi va klara led det vår klockan halv elva o ja la mig på soffan utan att ens bli småtrött, typiskt när man måste! Men nu är klockan snart ett och jag ska va social med mitt hjärta. På återseende mina vänner! Sköt om er :) Uppdatering! Nu, 2,5 timmar senare sitter vi med en ostfralla, hallonsoda och öl. Det åskar som helvete här neråt! O förut glömde jag nämna att bebis sparkar febrilt där inne. Nästan jobbigt! O den ligger med benen neråt, kissnödig 24/7!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0