Dator!

Herregud, jag hade nästan glömt av hur det var att sitta o skriva på en dator. Vi har som sagt inte fått igång vårt internet här i huset än men idag fick jag låna svärfars dator + internet så nu njuter jag riktigt!
Gick upp vid 9 idag, har världens jäkla nackspärr men har ändå fått mycket gjort.
Har tvättat en maskin tvätt, klippt gräsmattan och betalt räkningar.
Nu sitter jag och framkallar lite bilder till dom 4 sista sidorna i mitt fotoalbum. Tänkte att jag skulle bli klar med det ¨snart så jag kan påbörja ett nytt. :)
Igår fyllde mamma år, hon fick ett par foppa, ÄKTA! HAHA
De va de ända hon önskade sig och idag när jag betalt räkningarna så var jag glad att hon inte fick mer för tusan vad fattig jag är den här månaden! >.<
Skatten på bilen o allt kom också. bajs.
Nu är det bara två timmar kvar till ja börjar jobba. 15-21 Snart dags o göra mat dåå..
Jag tänkte lägga upp lite bilder från Grekland nu om ni ä intresserade, i ett eget inlägg :P
Annars vare väl inte mycket mer...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0