Tvätt!

I förrgår tvättadejag kläder, igår tvättade jag kläder, idag tvättade jag bilen. Jag tror jag lider av någon sorts tvätt-mani!
Så gåre när man inte börjar jobba fören tre! Kass kan ja tycka.
Tråkigt att ingen mer är hemma o gör mig sällskap.  Eller de finns säkert någon mer som är hemma o har tråkigt men jag har ingen ork att ta mig ut o göra något.
jag har lite funderingar på o åka till huldas o köpa fika o sen åka till farfar. Var hos honom igår o småpratade lite, mysigt! Min gamle 90 åring! <3 Och på Söndag fyller han 91! Sjukt.

Ikväll, eventuellt i alla fall så ska jag börja jobba dygn på hotellet. Så på Söndag träffarjag omvärlden igen! Också sjukt!
Men pengar blire! O med dygn menas det att jag är på hotellet nästan 24 timmar, ja ska alltd finnas tillgängligt och knappt tio minuter bort. O så sover jag där, o får betalt under sovtiden :)
Ägarna är på semester så jag tar över rodret o hoppas jag kan ro iland veckan thihI!
I bästa fall ska c & I's barn sova där inatt igen o då börjar mina dygn på fredag kväll istället o då blir det bara två nätter. skönt o sova hemma, men de blir betydligt mindre betalt då :P

Oh shit, ja har börjat bli så illamående igen. Inte roligt! O Nyser gör jag helatiden. allergisk eller sjuk, de är frågan :P

Ne, nu ska jag snygg till mig en aning o se var jag hamnar, för hemma orkar jag inte vara!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Tove

Var det du som skrev kommentaren o undrade över papper från försäkringskassan? Stod nämligen inget namn :)

2011-07-07 @ 14:24:27
URL: http://nevani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0