Torsdag :)

Jag är heeelt uppe i magen, bebisen och allt som hör därtill just nu! Kristian var och hämtade sängen i förrgår så nu står den i garaget färdig för eventuell slipning och ommålning. Ska titta övert här idag tror jag. Det är Krilles gamla säng så den har några år på nacken men jag tycker de är mysigt! Thihi ! Just nu är jag på jobbet, slutar väl vid tolv för att sen börja jobba 15-21 igen. Men fredag o lördag är jag ledig! Min kusin Philip kommer förbi sen o klipper gräs också. Jag orkar inte göra de en gång i veckan. Kan sträcka mig till varannan haha! Nä, dags o göra något, see you later! Puss! V.30Vecka 30

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha Ursäkta? Det låg ju inom det normala enligt kurvan, alla är inte lila tjuckkkkka som dig (;



Pusspådig.

2011-07-15 @ 23:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0