Tankar och funderingar!

Först tänkte jag skriva ett långt och tråkigt inlägg om att jag har jobbat och haft så sjukt mycket, fast ändå lite att göra på jobbet hela helgen men jag skiter i det för ni vet att jag har jobbat hela helgen punkt! Har lagt ut vagnen på blocket, är fortfarande så sjukt osäker på hur jag vill göra led den. Vi får väl för de första se om någon är intresserad! Hur som hellst, Farfar fyllde 91 idag, var på kalas och varvade det med o checkat in folk på hotellet. Han är mysig! Han fick en kamera. Citat av farfar: "megapix... va fan är de för nått?" Så undra han hur många bilder Magbild kunde ta o vi förklarade att man kunde radera bilderna antingen i kameran eller på datorn, de va svårt att förstå! Sem fick han en dammsugare och när pappa frågade om han inte skulle öppna lådan o kolla i svarade farfar "ja ser väl på bilden! Och Brittmarie har ju en dammsugare hemma!" Hahaha guld! Nu åter igen lite bebis snack! Jag mår fortfarande illa, när jag ligger ner. Jobbigt läge. Det sparkas helatiden och jag har funderingar kring saker man behöver ha a innan den Lill* kommer. Finns det några masten? Vad är bra o ha? Vad behöver man inte alls? När köper man nappflaskor, tuttar osv? Johanna o hennes svärmor Aja till ullared på lördag. Jag vill följa med. Men jag känner inte att jag har råd. Dom få pengarna som är kvar borde jag hålla i! Men jag är sjukt dålig på det! Jag känner mig egentligen inte peppad på o köpa saker. Jag behöver ett par nya jeans, mina är för små men inte ens de lyckas jag göra! Jag brukar känna mig deppig när jag själv har dåligt Me pengar, eller mindre pengar än jag räknat med. Det brukar gå över runt den 25e. O även fast krille har pengar är de inte samma sak för jag vill ha egna.oj oh de kommer bli sjukt jobbigt under mammatiden då jag vet att de inte blir stort klirr i kassan! Om morgondagen då. Ja ska först till Skövde o köpa färg, fixa ny förlovningsring (som fortfarande åt borta) åka till försäkringskassan och sen hem o måla fr bilen med mathilda! Full rulle på min lediga dag! Nu ska jag försöka sova i en sittande position! Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Christhine

Man har nog de mesta man behöver :) blöjor o kläder. Jag köpte nappflaska o ersättning innan men de var väl mest för o inte känna panik om inte amningen funka. Du hinner nog köpa efterhand om du kommer på ngt som saknas :)

2011-07-14 @ 14:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0