Projekt spjälsäng!

Idag var mamma och jag i färgaffären o köpte grejer så jag kunde påbörja mitt projekt med bebis säng! Slipning och målning står på schemat! Jag har slipat hälften idag och i morgon kommer mamma hit så ska jag göra klart resten medan hon slipar köksstolar :) det kommer nog bli kanoners!

jag undrar även om du som läser, har eller hade "kryp i benen" under graviditeten? De känns stim myror i hela bena och jag kan inte sitta still. De är typ obehagligt! Och jobbigt :(
bebis sparkar så det liknar inget. Revbena sitter snart över brösten! O en o annan högerkrok får man ju också!
Jag har också börjat räkna på allt som har med föräldrarpenning o göra, mycket krångligt så jag lär ju få åka in och prata led dom face to face! Nja, nu ska jag göra något annat. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det heter restless legs! Läs om det här: http://m.vardguiden.se/c.jsp?cid=25261241&artid=http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Restless-legs-syndrome/%3ff%3drss20

:)

2011-07-29 @ 14:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0