Ordbajsa!

Ja, då har jag påbörjat, nästan så jag börjar avrunda mitt första dygn här på hotellet. Haha, rättare sagt så har jag snart gjort halva dygnet. Nu återstår ett par timmars sömn o sen lite slit i morgon för 15.00 slutar jag och 15.00 påbörjar jag nästa dygn.
Känner mig lite tjatig om allt jobb o de här. Hur som. Jag har haft häcken full här sen två! Nu har det lugnat sig och klockan är 21. Skönt, för vid tio tänkte jag klappa igen bygget o gå o sova! De är jag värd!
Jag har inte hunnit äta mycket idag, var hemma en sväng mellan 12.30 och 14.00 då käkade jag lite snabbt med mina kära sambo o sen iväg igen. De blir mest mackor när jag jobbar dygn, är såå trött på mackor!
Nu ligger mina varma mackor i ugnen o ja väntar på att dom ska bli färdiga.
Ryggen smärtar, tens är skönt!
Har mått allmänt kass idag faktiskt. yr, kallsvettig och aptrött. Hoppas jag klarar nästa dygn eller om jag får tvinga in Kerstin att jobba istället.
Jag behöver ju fan pengarna :(

Jag fick en liten lucka mellan 7 och 8 ikväll så tog cykeln bort till kanalen o hälsa på folket.
Varade ju dock inte så länge o när jag skulle dit igen så började det småregna så ja stannade kvar på jobbet o gjorde lite nytta.

Nu verkar mina mackor vara färdiga. Nu hoppas jag bara på att Krille tröttnar på öl o allsång snart o kommer till mig <3
Lär nog tyvärr dröja är jag rädd! Vi ska i allafall sova på hotell inatt, eller åtminstonne jag! ;) thihi!

Söta killar vid allsången! ;)

 

 

 

Ps! Bebis sparkar som bare den!



Kommentarer
Postat av: Tove gravid v.28★

Men så är det här också, de har bara öppet vissa dagar så vi har åkt in till skövde och fixat allt på försäkringskassan där, de är riktigt bra i skövde, hjälpsamma och trevliga!



Om du har tänkt söka gravidpenning så kan man ju få det två månader innan beräknad förlossning men det kan ta upp till en månad innan du ens får svar om du får gravidpenning eller inte, när är det eran bebis är beräknad?

2011-07-08 @ 23:28:46
URL: http://nevani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0