Några rader från depån!

Jag är redan folkrace mätt! Det gick inte så bra för Krille. Bilen gick sönder efter första heatet, men det gick bättre för Anton så han ska köra på söndag, de är ju roligt i alla fall :) men nu vill jag bara tillbaka till campingen. Det blir nog sent på banan ikväll, dom har inte kört klart än och sen ska anbuden fixas. Puh! Fötterna är som vanligt stora som handbollar och det är ju tråkigt.
Bebis sparkar endel. Har märkt ett system, den är alltid vaken gör 4, 5 tiden på morgonen. Jippi! Inte haha :)
När det var dags för Krille att starta så kameran ifrån att batteriet var slut, inte så roligt de heller! Jag har i alla fall tagit två mobilbilder som jag tänkte dela med mig av :)

Det är jobbigt med folkrace tycker Zita! Haha

Liona och hennes Krille ;)

Kommentarer
Postat av: Toveeee

Nä vet du vad, nu har vi faktiskt inte köpt något på länge! Har nog mer att visa när bebisrummet är iordninggjort :) däremot så tycker jag du kan vi lite fler prylar o bilder :) puss!

2011-07-22 @ 13:29:52
URL: http://nevani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0