Måndag, morgon.

Måndag, det är vecka 29, denna vecka vi går o väntar på halva året. Vecka 29 betyder folkrace i Motala, o det betyder även ledighet för fröken Ekmark! Jobbar ju visserligen måndag och tisdag förmiddag men sen så, då är jag ledig tills på måndag då det är dags för nästa ryck! Jag har städat klart de två rum som är uthyrda idag. Och nu sitter jag o väntar på att dom ska äta upp så jag kan duka av, plocka in. Jag mår lite illa, känner mig yr, svettas och fötterna värker. Antar att det är detta jag kommer att få stå ut med de närmsta två månaderna. Nä, nu har jag gnällt en smula så nu ska jag återgå till jobbet! Puss :)

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Ush! lät inte så skönt.. Hoppas det lugnar ner sig

2011-07-18 @ 12:52:41
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0