Kvällsrader...

Skriver några rader ju ikväll också, nåt krille ändå är ute på nöje. Jag här gett honom förbud från och med augusti.
Endast i ytterst sällsynta fall län jag tänka log att ge med mig men då ska det vara speciellt!
I eftermiddag/kväll har jag hunnit med att titta på brännboll (spelade ikke!) Varit på allsangen och träffat trevliga människor och varit på Idas brygga. Det sistnämnda var minst roligt av allt. Jag tar 20 spänn för att känna på magen och 10 för räva! Fulla människor... nu tar batteriet slut på telefonen såå... over and out! Ps! Har haft sammandragningar så de liknar inget ikväll. Och nu rör det sig som tusan, gör typ nästan ont. Bebis ska va lugn o fin tycker mamma! Haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan la inte ge honom förbud att gå ut ? Han styr väl över sitt eget liv?

2011-07-30 @ 02:31:51
Postat av: Malin

Klart du kan säga åt han att du inte vill han skja gå ut, han fattar nog själv att det iunte är något furbud utan att de bara är en önskan, jag vet precis hur du menar och jag tyckte inte heller de var roligt att han var ute när jag var Gravid, basse kanske var ute max 10 ggr under den tiden, ja menar har man bestämt att skaffa barn ihop så får man väll gå igenom de ihop också?

2011-07-30 @ 14:19:15
URL: http://malinpaulssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0