Illamående!

Jag är så sjuuukt illamående! Vill bara gå o lägga mig, fyfan. Har inte spytt nån gång under alla hittils 7 gångna månaderna. Men idag.
Jag tog en bit mörk choklad på jobbet, de var nog för mycket! Har även ätit en banan men den stannade kvar i magen som tur är. Fyfan. För snål för att sjukanmäla mig också.
Jag är fortfarande slö och kallsvettig, är det vädret det beror på?
Hade varit skönt o veta att de snart går över men sånt vet man ju aldrig...
Vi får väl se, ja kämpar på en stund till. Har ju fan ingen matlust heller, vindruvor kan man ju inte leva på!

Kommentarer
Postat av: Tove gravid v.28★

Det har du rätt i! Fan det får nog bli en kronan ändå... bara den går in i vår bil haha!! :) Jag vet knappt heller, men jag har sett flera listor som cirkulerar på olika gravidbloggar, får sno den och fylla i så kan du ta den av mig sen ;) Pussokram!

2011-07-10 @ 22:02:05
URL: http://nevani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0