Hem ljuva hem!

Hej mina vänner! Idag hoppar jag in i vecka 32! Tiden går både fort och långsamt... jag vill ha ut bebis snart! :)
Bebis sparkar endel, fötterna är på höger sida precis under revbena vilket gör ganska ont när den får Sina ryck o börjar sparka! Igår var jag ock Melinda i stan o kikade, vi gick in i en leksaksaffär som sålde allt, barnvagnar, bilstolar, babygym o allt man kan tänka sig, nästan! Haha
jag såg vagnen jag egentligen vill ha och jag är kär i den! Hopplöst förälskad... jaja får väl hoppas att jag kan bli av med den andra snart, inte för att de är något fel på den men jag vill ju faktiskt ha den andra. Kan tänka mig att sälja den för 3800,.den kostar i butik typ 5000,.riktigt klipp för den som trivs med den!
Idag var sista dagen i Motala/Vadstena. krille gick ju inte vidare men det gjorde ju Anton så vi var där o tittade. Jag åkte dock hem tidigare, så mätt på folkrace! Eller regnet kanske?
Krille anmälde sig till tvådagrs i Laxå i augusti, lite roligare när mitt hjärta kör! :)
Jag ska snart ta tag i o vika tvätt så jag län slänga i kläderna vi hade med oss på semestern, i morgon blir det åter igen jobb för fröken Ekmark och tisdag blir det kvällsjobb! Skönt att man har o göra så tiden går undan o pengarna rullar in. Det är ju något som ni säkert har märkt, går åt hos mig!
Alltid finns det hål att stoppa dom i.
Och på tal om ingenting så fungerar vårat Internet inte än. Jag blir snattare helt psyk!
Tele2 är kass rakt igenom och absolut inget jag rekommenderar! Jag betalar hellre högre månadsavgift och att sliten fungerar än att de ska va billigt och bara krångla!
Nog om de, jag bjuder på två magbilder idag och hoppas ni har haft en trevlig lässtund! Hoppas Internet sätter igång snart så jag kanske kan fixa lite med bloggen. Hm, vet inte ens hur man gör. Inte en susning, ja kan typ bara skriva o lägga in bilder, hihi! Hej då :) 31+1 vecka 32.

Kommentarer
Postat av: Cecilia Uhr

Hej Stephanie,



Tråkigt att se att du har problem med din internetuppkoppling. Eftersom det kan finnas många olika orsaker till att det inte fungerar som det ska så rekommenderar jag att du ringer till vår tekniska support på 0772-25 25 25 och gör en felsökning. Det du kan tänka på är att ha datorn påslagen när du ringer och om det är ett mobilt bredband ha modem, simkort och PIN-kod tillgängligt för snabbare hjälp. Om du fortfarande har problem efter att ha följt supportens instruktioner får du gärna mejla mig så tar vi en titt på ditt ärende.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-07-28 @ 10:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0