Fredag 1a Juli

Ja, knappt fem timmars sömn inatt. Jag är lite småtrött måste jag erkänna! Krille fyller ju 25 idag, mamma kan ju inte låta bli, så inatt vid halv ett kom hon och resten av familjen för att fira krille. Han fick 8kubik ved lastat på trädgården. Dom knäcka några gånger på källarfönstren o krille för upp och undra va fan de va som hände haha! Sjukt roligt! Mathilda dukade upp med glasstårtq så satt vi i mörkret med tända ljus. Som åkte hem rätt fort eftersom vi alla, alla utom Fredrik o mathilda, skulle upp o jobba idag. Ja, men så i alla fall skulle jag försöka sova igen vilket inte var alls lätt. Jag hade så jäkla ont i magen. Det stramade i magen o kändes som jag ville bända isär höfterna o ge lite plats. Kaffe tog två alvedon och tillslut lyckades jag ju somna. Kaffe känner mig fortfarande öm i magen o jag har en smula mensverk typ... får ta de lugnt dom få timmarna ja ska jobba idag. När jag kommer hem ska jag vila mig! < br/>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0