Fem pa morgonen....

Klockan är strax efter fem på morgonen, det är lördag och jag är vaken. Egentligen är jag väl hungrig så ska äta något snart. Igår eftermiddag råkade vi somna en timme. På kvällen sen var det helkört att sova. Prova med en varm dusch o la mig i soffan. Vid två gick ja o la mig o ja, nu är klockan som sagt fem, halv sex och en liten krabat där inne vill absolut inte sova! Jag får inte igång tvn heller. Förstår inte varför men den hinner typ dö innan den startar så nu ligger ja o kollar på film genom datorn. En film jag inte ens vill se. Jag vill inte titta på film överhuvetaget men det är ju synd om krille om jag börjar bröta med massa grejer! Hoppas han vaknar fjärt eller att jag blir trött igen. Har för tillfället inget mer på hjärtat. Puss!

Kommentarer
Postat av: Tove gravid v.29★

Jag blev faktiskt skitnervös när jag läste din kommentar om att de skulle va litet :P Så jag va tvungen o googla, haha!! Normalt är väl runt 26-28cm i v29 men det kan ju variera, sen hade vi inte samma barnmorska som mätte denna gången heller, de kanske mäter lite olika.. :P



va hade du för mått i v29?



Äh större ska den ju bli, snart kommer vi nog rulla fram båda två :)



Ja som tur är så går det ju över, puh! Nej det hoppas jag verkligen inte man tycker^^ Har förresten också gaviscon, både i tablettform o flytande o ja det smakar verkligen handkräm, kan knappt ta det för det är så äcklligt!



Blev visst en lång kommentar men nu har du lite att läsa :D



kram

2011-07-16 @ 19:02:10
URL: http://nevani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0