ångest i tvångströjan!

Är ett citat min käre vän Martin brukade köra med! En gnutta ångest har jag över dagens bravader. Allt börja med att vi skulle köpa ett nytt kyl till fr-bilen. De gjorde vi. Och igår när .jag packade om väsen glömde jag lägga i krilles kallingar så efter skytten åkte vi till stan för att handla nya! Jag hade haft krilles mobil o la den i knät undra tiden då vi åkte bil. När jag skulle kliva ur hade jag redan glömt av det och kan ni gissa Vad som hände? Kullersten + glasdisplay = fattig Stephanie. Jag blev nog lite chockad och jag såg hur arg krille blev men fan skällde knappt något, vilket han borde! Hade det varit tvärtom hade jag blivit rasande! Vi gick till en butik o lämnade in den, 1249:- får jag en faktura på. Ja, de kunde varit värre men de är onödiga pengar så nu får den barnvagnen som jag har köpt stanna kvar i vår ägo för den rulla precis ner för backen o ner i vattnet. Kass :( hur som hellst, vi åkte tillbaka till campingen och där somnade jag en stund. Sen tog vi en sväng in till Vadstena o kolla på bilar o käkade mat, mumma! Nu är vi tillbaka i stugan och det är dags att sova. Så jag inte förstör något mer. I morgon vankas det tävling! Krille, Anton och Emil kör så det blir många att hejja på! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0