Uppdat.

Hej igen!
Idag blir det två inlägg. Wilmer har somnat och Krille ligger nere i sängen o kollar på sin coola iphone!
haha, jag är inte bitter över att jag inte har någon... Jag behöver en ny dator så där får mina pengar hamna.
Igår hade jag tid hos läkaren, jag fick en vårta på fingret i somras som jag inte blir av med. Jag har ringt flera gånger till VC och velat ha hjälp men inte fått någon, tillsut blev de infekterat utav bara fan, då gick ja till den öppna mottagningen och när jag träffade läkaren undrade hon varför jag inte kommit tidigare, HALLÅÅ??
Ah, ja blev skickad till kss iaf, hamnade hos ortopeden, träffade någon där, han konstaterade att den var tvungen att tas bort, med serila hjälpmedel och de gjorde dom ju inte hos ortopeden (kunde jag berättat själv liksom).
Nu väntar jag på en remiss till falköping, för det är tydligen där jag ska ta bort den.. Dumheter. Jag fick alltså lämna Wilmer hemma, åka i halkan 10 mil för att vara hos en läkare 2 minuter. Dessutom kostade besöket hundra spänn, o sen benin på de. Dålig stil!
Nog om detta, hade ju med mig världens bästa lillasyster också :)

Fick även sms av posten förut, de är påväg lite kläder till mig. Ett par välbehövliga jeans och en klänning till juldagen, tänkte bjussa på en bild för en gång skull! Klänningen är köpt på rea för 149 spänn och jeansen 199, värsta kapen!
Och så lånade jag Johannas våg idag med, har gått ner ett kg under där jag  var innan graviditeten, mitt "bantar tips" är fika fika fika och så lite fika. Verkar funka för mig, men hur länge? Jag borde verkligen sluta fika, en dag vänder det!



Hoppas de blir bra iaf!

Julklappar då, hur har ni det på den fronten? Jag är typ klar.. tror jag.
Pappa ska få något mer, Mathilda är klar (fast inte inslagen) Krilles är klar, Boggis är på g, Fredrik o jag ska inte byta i år, även mormor ska få något i år, dock inte av mig utan av Wilmer... Även Wilmers gudfar ska få ett paket :)
Mamma är ännu oklart vad jag ska köpa, sen blir det väl något mer till min lilla prins.
Som mamaledig tjänar man inga stora summor så jag lägger inte dirket ner någon förmögenhet på klapparna i år.
Dock vill jag själv ha massa paket, som vanligt. Jag är inte dåligt åpen heller! Nästan pinsamt o erkänna, men jag vill alltid ha flest paket att öppna på jul, jaja sån är jag!

Nu är det bara två dagar kvar till weekend i götet med familjen sundesjö, ska bli sååå roligt!
Bo på scandic, gå på Liseberg, kolla i affärer, Ikea, käka gott... Bara ha det bra ni vet :)


Nej mina kära läsare, nu ska jag slå ner räva i soffan o kolla en smula på tv innan det är dags o sova.
krambanan!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Riktigt snygg klänning! Vart är den ifrån? :)

2011-12-07 @ 22:25:24
Postat av: Moster mathilda

När kommer paketet!? :) kul att du skriver nått som tar mig en stund att läsa! :D

2011-12-08 @ 06:33:20
URL: http://mathildaekmarks.blogg.se/
Postat av: stephanie

Klänningen är från hm :)

2011-12-08 @ 11:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0