tjötas :)

Hej alla mina vänner!
Igår var jag på komvux, dom hade öppet hur. Mathilda hängde med, tur var väl de för annars hade jag varit ensam på bygget!
Tanken är att jag ska läsa upp engelska A, kan alltid vara bra att ha :)
Annars gjorde vi inte mycket igår, fikade med Emmelie och Wille, ar hos farfar en sväng...
Och just de! Kim kom o hälsade på, oj va kul de va att se honom igen!
Wilmer hae börjat lägga sig tidgare och vill hellst inte äta något nattmål, skönt fast ändå inte...
Känns ju typ fel o inte mata honom på en hel natt.
I morse vaknade vi kvart i sju för frukost, sen somnade vi om och vaknade vid nio igen.
Egentligen var det babymassage idag men jag kände verkligen inte för att gå.
Istället traska vi över till Erik och Johanna, stannade där ett tag och sen gick vi hem, nu sitter vi här och väntar på Krille.
Han slutar tre så de är ju bara tjugo minuter kvar.
Tänkte att vi skulle ta en sväng med vagnen då, de var längesen och lilleplutt behöver lite frisk luft!

På tal om lilleplutt så pratar han som bare den, munnen går i ett! (lik mamma?)
Vi över oss även på att sitta, än är det mycket träning kvar men de är roligt att öva, tycker även Wilmer!
Han är mycket för att göra "situps" haha.

Konstigt slut här men Wilmer behöver nya kläder, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0