Överraskning på g!

Hej hopp!
Igår var jag, min lille prins och Mathilda i Örebro och shoppade. Hittade väl inte så mycket som jag hade tänkt att jag skulle göra men lite fick jag allt med.
Konstigt nog hittade jag mycket till lilleman, är ni förvånade? Brukar mest bli så att man hittar till dom små men inte till en själv sen.
Jag skulle behöva tshirts, as tråkigt o köpa... fick inte med mig en ändå hem, jaja, har ju pengar kvar på presentkorten så jag kan åka dit någon mer gång o shoppa!
När jag kom hem var jag så trött på min gamla dator som låter som ett flygplan, så jag klickade hem en ny. De är ja fan värd.
Har haft denna sen typ 07,08. De ärju aplänge!

Så när jag bara får min nya dator kan jag lova er att det blir lite mer seriösa inlägg här på bloggen, kankse lite tankar och funderingar inlägg, mer organiserat o allt vad de nu kan innebära att bli mer seriös.

Och idag vaknade min lille prins tio i nio, han vaknade iofs inatt och var snorig, stackarn! Har inte varit något under dagen så hoppas de inte blir något med det.
Vi åkte och hälsade på Krille på hans jobb, käkade lunch på kastanjen och sen har vi bara varit hemma.

I morgon fyller min lilla Lillasyster år, hon blir nu  stor.
Hihi

Jag har en överrasking till henne också!
Men de får hon först veta i morgon, skulle dock vilja lägga upp det här men då kommer hon ju se och då blir det ingen överraskning!

Wilmer och Krille är nu i forran och hälsar på krilles föräldrar, jag är hemma och har egen tid, skönt det med ibland.
Kul för killarna o va själva också.

Nä, nu är det varmt här med datorn utan fläkt. Kommer förhoppningsvis uppdatering imorgon.
Då avslöjar jag även vad jag pysslat med ikväll ;)

kraaam!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa de blir möe julklappar me många barn i släkten :)

2011-12-28 @ 19:39:23
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0