ohno!

Fick hem kläderna idag, Jensen passa perfekt, klänningen var trång runt höften, jävla skit! Grymt besviken. En 36 tycker jag att jag borde kunna ha.... hm bara att inse, kroppen ar inte som den en gång var. Kanske att den återkommer men frågan är när. Pust! Dags att leta ny klänning dåå..!
Idag har fy bara varit hemma, josse kom en sväng... annars har de inte hänt nått! I morgon tänkte jag ta med min prins ut... han är bättre nu, lite täppt på natten, men ingenting på dagen. Skulle de bli storm inatt btw? Hoppas inte, tabeten nämligen ta en sväng med vagnen till salig ego och se om dom har något smarrigt till min torra hårbitteb, den kliar och sjagkvklart kliar jag tillbaka... så det blir sår! Tack för de. Nu har jag smörjt lite med babyolha lär nog fettigt och fint tills i morgon. Skönt de!
Nu ska jag soova så det snart blir helg! Heidoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0