Några rader från mobilen...

Jag skriver.några rader här från mobilen då...
Idag var det avslutning på babtmassagen, wilmer var inte alls road idag han var mest trött.
Efter massagen åkte vi till familjen Wendel. Melinda hade lagat god mat !
Wilmer sov hela besöket.
Nu på kvällen har vi varit hos grannarna på 19 och tagit en Efes, turkisk öl. Görgo!
Lilleman va dödstrött så vi fick.gå hem, gick dock hem för sent för han var så gnällig och verkligen gallskek, sen kom ja på att han kanske var hungrig också... de va han! Han fick lite mat o sen somnade han som en stock.
Förut klickade jag hem en klänning från nelly.com. den från hm passade ju inte, hoppas denna hinner komma innan juldagen. Får se, kanske får hitta en reservklänning annars.
och på tal om ingenting, vet ni när försäkringskassepengarna kommer? Ja fyller ju den 17e och brukar i vanliga fall få 26e. ken hur är det nu vid jul?
Rörigt inlägg, ska bättra mig! Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag hoppas man får före julafton, Jag får alltid 25e annars.

2011-12-16 @ 23:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0