lite smått och gott!

Shit, jag skulle bloggar för flera dagar sen men det här liksom inte kommit för mig...
Min dator havererar om vilken timme som hellst, fläkten fungerar nog inte som sen ska, den blir överhettad innan man hunnit se klart på ej film.
I måndags var världens bästa lillasyster, Mathilda här. Vi bakade pepparkakor, minttryfflar och rispuffar. Nomnom!
Tisdag var det igår, gjorde inte mkt på dagen, besökte kss på kvällen... mer om den historien i ett annat inlägg!
Idag var det en lugn morgon, gick över till Johanna o Meja en stund... va hemma vid halv tre och då decka både jag och Wilmer i soffan, jag vaknade halv fem och Wilmer sover fortfarande... han verkar dock vara irriterad på julstjärnan som lyser honom i ögonen.
Wilmer har även åkt på sin första förkylning, han hade feber måndag och tisdag men idag är han feberfri, skönt med tanke på att vi ska till Göteborg i helgen.
Det är rätt tråkigt att blogga från mobilen så nu avrundar jag... här planer på att köpa ny dator, borde man vänta till mellandagarna? Ja behöver nog ändå ta sen på avbetalning... skit! Jag använder ju min dator till mycket, kan ju inte bli av med den så bara. Kass!
Men jag återkommer! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0