Granköp och lussekattsbak!

Hej mina vänner!
Igår var vi och köpte en gran som vi klädde i morse, mysigt! För en gång skull kunde jag och Krille enas om hur det skulle se ut, skönt det!
Vi tog en sväng till Skövde för o köpa en julklapp och lite mat. När vi kom hem började jag baka lussekatter.
Första gången och dom blev riktigt bra! Luftiga och goda!
Tycker inte man ska snåla med saffranen, nästa gång ska ja ta i tre paket istället för två!
Bättre med färre goda än många medelmåttiga.
Magnus, Anna, Erik, Johanna och barnen var här på kvällen. De va mysigt!
Blev en smula sent för en mamma som jag. hihi!
Wilmer ville så gärna vara med så sova var inte aktuellt!

Idag har vi som sagt klätt granen, slått in några klappar och ätit pizza med familjen sundesjö.
Nu har vi precis badat lilleman och han somnade på två röda när han kommit upp ur vattnet.
De är jobbigt att klä granen!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, skönt!
I morgon ska jag till sjukan i falköping en sväng, lite nervigt.. ska typ "operera" mig. Hoppas nageln får stanna kvar.

Nä, hungrig som fan, kanske ska griljera min skinka som ligger i kylen och skräpar? eller kankse skiter jag i det.
Korv o makaroner är ju nästan lika gott, eller inte!

Fick även sms från posten förut, mitt paket från nelly är på g, kankse får jag klänningen i morgon!

Wiie!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0