En sväng till Falköping :)

Det blev operation idag istället!
Dom fick ett återbud och ringde mig igår vid lunch.
Hade tid vid elva men som vanligt med sjukvården tog det lite längre tid.
Hon som skulle operera bort min "knöl" hade till oched ett namn för den, de går dock inte att uttala. De va en baggis sa hon och ingreppet var klart på ca 20 minuter.
Nu har jag en stor sttumpa på långfingret och de ska sitta där ca eb vecka. Snyggt!
Skönt att den är borta i alla fall! Jag skriver från mobilen, villet är skit tråkigt o göra och tråkigt att läsa då jag knappt orkat göra radbyte eller lägga in Bilder. Rättstavning är inte min telefons starka sida!
Mina två prinsar ligger och sussar sött bredvid mig. Jag kan inte somna.
De är väl inte hela världen, jag slå sluta skriva nu men hoppas jag har fördrivit er dyrbara tid en stund nu.
Välkomna tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0