En i gänget liksom!

Bara för att världens finaste grannar kom förbi och överraskade med en för tidig julklapp, IPHONE FEM!!!
(Nyaste, inga som hellst funktioner, går absolut inte att ringa med och det finns ett utgångsdatum).
Hade äran att få Brun edition (ganska ovanlig) Special utgåvan, endast ett exemplar, så jävla grym!!!


Krille kan slänga sin iphone 4 i väggen, feman är såå mycket coolare!

Mamma kom en sväng förut, hon hade köpt en tomtedräkt till Wilmer, den ska han ha på lucia! =)

Åkte även en sväng förbi pappa, strök hans julgardiner så han fick upp dom.
Han kommer förmodligen inte ta ner dom innan påsk, om inte jag kommer dit och hjälper till.
Kankse är charmen med pappa?

Nu ligger min lilla gullegris nere i sin säng och sover. Själv har jag satt in en ostkaka o ugnen som jag ska avnjuta snart.
Blir väl sovtajm för mig med om en stund, är trött som vanligt :P Bortskämd som man är sover man typ tio timmar per natt, UNDERBART!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: johanna

de gillas skarpt! ångrar nästan att jag beställt en iphone 4s nu faktiskt..vi kanske kan byta? ;) o tomtedräkten va ursöt såklart!! han kommer bli en "stans" cooling på lucia!

2011-12-02 @ 22:50:50
Postat av: stephanie

Inga byten Johanna! ;)

2011-12-03 @ 23:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0