Egentid!

Hallå mina vänner!
Just nu har jag egen-tid, riktigt skönt. Mina två pojkar ligger nere och sussar.
Skönt för dom!
I går fyllde ju lillasyster år och jag lovade ju att visa min överraskning också, de ska jag ju självklart göra.


Det blidde två Buzz-tårtor, smarriga så! =)

Jag har väl inte mycket mer o berätta just nu, känns som jag kör ett sammanfattande inlägg såhär nu innan de blir nytt år och allt!
Jag har som vanligt inga nyårslöften, jag vet att jag ändå aldrig håller dom.
Jag har ju i allafall ett mål det här året.
Jag kankse har glömt o berätta att jag ska börja plugga?
Jag ska läsa upp Engelska A och det planerar jag att bli klar med innan April... Det blir till o jobba hårt!
Jag är ingevidare på engelska faktiskt, även om jag försöker! HAHA
Tänkte även bjussa på lite julbilder...




De var allt jag hann med idag, nu ska jag hämta syrran på satrion, ho ska bli snygg i hårett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0