Det är inte lätt

-när man är liten...
Wilmer har blivit en aning förskyld. Det har varit lite småbökigt i många dagar nu men inatt har det nog varigt riktigt jobbigt för honom.
Vi två gick upp klockan åtta och låter nu Krille få sova vidare.
Lillen har ju ont i magen också, vi har fått börja med minifom igen, träligt men så är det.
Jag försöker suga med "när-frida" men får inte dirket ut något och jag sköljer med näsdroppar (saltlösning).
Har någon andra förslag på hur man hanterar en förskylning hos 3 månaders?

Idag är det nyårsafton, verkar som vi får sitta hemma här vi tre.
Tycker de är elakt o hålla på o köra runt med Wilmer om han inte är kry.
Vi fåpr väl se vad vi fixar ihop för mat o allt som hör där till.
Kankse går någon bra film på tvn?'
Vad ska ni andra göra ikväll?

A just de, igår var Wilmers Gudfar, Magnus här (och Anna såklart).
Mysig fredags kväll och Wilmer gillar sällskapet.
Det gick till och med bra o lägga honom även fast dom va med nere i sovrummet, impad!



Bjuder på en bild sen gårdagen, titta så stor min lilla prins har blivit.

För övrigt sitter han framför tvn och pratar just nu, munnen går i ett!
Undra om det är mig han vill något eller om det är tvn han babblar med?

Förresten! Är det någon som skulle vilja köpa Wilmers ena lära-gå-vagn? Han fick två i julklapp och dum som jag är råkade kvittot hamna i kaminen, världens klantarsle!!!


Hör av er så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag kan tänka mig att köpa! Vad ska du ha förn?



Förresten så är ett hett tips mot täppt näsa att droppa bröstmjölk istället för saltlösning, det tipsade BVC om och det har funkat väldigt bra på Viggo. :)

2011-12-31 @ 10:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0