Dagen börja kass!

Dagen började dåligt...
Falköpings sjukhus ringde imorse och sa att min operation var inställd, skit!
Som plåster på såren fick jag 1200 :- för inställd operation, de minsta jag vill ha!
Nu behöver ja ju pegarna så de var väl tur i oturen kan man ju säga.
Jag har blivit ruskigt snorig så jag behöver egentligen stanna hemma hela dagen men de är ju såå tråkigt!
Nu sitter jag i soffan och avnjuter en skinksmörgås, de är jag värd!
Wilmer ligger i babysittern och är helnöjd. Kul att han är glad :)
Han somnar nog snart skulle jag tro, klockan är ju redan halv elva.
Undra vad jag ska göra då, kankse hyr en film...
Ja, vad ska jag mer informera er om? jag har inget o berätta känner jag.
På återseende! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0