Annandagen.

Hallå i stugorna!
Igår sov vi utan våran prins för första gången. Han var i trygga händer hos sin mormor och mostermathilda!
Vi var hos Magnus och Anna på galej, det var roligt! Tyckte dock att alla skulle hem tidigt. Hm vår skjuts kom vid två, bara att åka med, även fast jag tyckte att natten var ung!
Idag har vi inte gjort många knop. Hämtade wilmer vid tolvtiden. Det ser ut som en bomb har slagit ner här hemma sen julafton. Men städningen skjuter jag på en smula.
I morgon ska jag, min prins och världens bästa syster till Örebro och shoppa loss, fick massa presentkort på marieberg, asbra!
Nu ligger Wilmer och sussar så sött, tog knappt tio minuter och söva honom idag så han var nog trött!
I morgon ska jag kika efter en ny dator för detta fungerar inte längre. Mobilblogg är aptråkigt!
Ni får stå ut en liten stund till med röriga inlägg :)

Mej, kanske dags att nana så de blir nästa dag någon gång!

Krambanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0