22decemberhär!

Hallå mina vänner! Nu är det snart julafton, skit vad tiden går fort! De va ju nyss september.
De var till och med nyss sommar! Shirley. Snart är det ett nytt år med nya krafter och nya utmaningar.
Julafton ska vi alla fira hemma hos oss. Både min Och K:s familj kommer hit. Hoppas de blir bra :)
Jag har lite ångest, jag kommer inte i så många klänningar längre. Antingen är dom för små över brösten eller höften, typiskt! Blir att åka till stan i morgon och kolla efter något... Har en klänning till juldagen men inte till julafton.
Hoppas på att hitta en billig dator på mellandags rean, drygt att blogga från mobilen !
Hm, mer då, jo jag hämtade wilmers stol idag, vi prova om han kunde sitta lite i den och det kan han, men bara en kort stund då de blir ansträngande för hans lilla rygg!
Just nu skriver jag från K:s iPhone och fattar inte hur jag får in en bild men det kommer!
På återseende !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0