13 december, lucia.

Hallå mina vänner!
Idag är det Lucia, har dock inte sett en ända...
Sov till kvart i åtta i morse ungefär, gjorde inte mycket på morgonen...
Vid kvart i elva var vi hos farfar och fikade. Hade köpt med mig lussekatter. Pappa och Mathilda var också där.
Wilmer vad trött och sov halva besöket. När han väl vaknade gjorde han av med världens laddning, när jag väl skulle byta på honom var de bajs ända upp till armhålorna så det var bara att gå in med honom i duschen hihi!
Min skitonge! <3



Mathilda följde med oss hem sen, vi käkade lite o sen ville Wilmer sova igen, jag och MAthilda fick tråkigt så vi gick ner o la oss i sängen tillsammans med Wilmer.
Senare åkte jag och pappa till Skövde och hämtade hyllan som vi har köpt, tung som tusan!
Magnus och Krille var flitiga och monterade den på en gång när vi kom hem så nu står den uppe, fint som snus blev de!
Äntligen kan jag ställa upp och beundra mina fina Lovisa glas, dock vill jag ha fler! Rödvin, sherry, snapps och champange glasen saknas... :)

Nu är klockan typ tio, är rätt hungrig så ska ta en smörgås och sen tänkte jag gå och lägga mig, en smula trött!
I morgon ska jag träffa Anna, får se om jag tar en sväng till babycafet på förmiddagen.
Ja, de va allt för mig den här gången, på återseende!

Kommentarer
Postat av: Mathilds

Dags att börja blogga fröken.

2011-12-16 @ 10:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0