Vecka 35, 39 dagar kvar till BF.

Idag var det en tråkig och regnig måndag vill jag lova!
Klev upp 05.50 i morse för att börja arbeta 06.30 och idag är jag trött efter helgens folkrac vill jag lova!
Som tur är var de inte alltför mycket på jobbet så jag slutade igen vid elva. Lagom arbetsdag!
Jag hade tänkt o fixa lite med bilerna från i helgen men upptäckte att kameran ligger kvar i 95an och den har ju Krille. TYPISKT!
Vi får se, jag har nog ärende ner till byn senare och då kan ja åka och hämta den. Så närmare om helgen får ni nog i nästa inlägg! Istället tänkte jag bjua på några magbilder och lite bebis-tjat. :)

V.35V.35
Vecka 35 (34+2)

Det är en livlig person vi går och väntar på kan jag säga. Den knör runt och sparkas helatiden, ont gör det också. Fast mysit! Får lite småsvårt att andas vissa gånger och den trycker ofta mor revbena så dom ömmar helatiden.
Jag har blivit förskyld ochvarför gång jag nyser gör det ont i hela magen och ryggen och trycker neråt ökar.
Nu är det lite drygt fem veckor, i värsta fall sju veckor kvar tills jag äntligen får se vad det är som rör sig inuti mig, spännande!!!
Har börjat tänka lite på förlossningen, nästan blivit orolig menjag försöker tänka på annat.
Jag jobbar på i vanlig ordning som sagt, känner inte att det är jätte brottom att sluta jobba med tanke på mitt rörliga schema. Hade planer med augusti ut, fast jag stannar nog kanske ev lite längre. Jag behöer ju faktiskt något att göra på dagarna!
I morse ska vi till barnmorskan igen. Tycker det är lika roligt varje gång, lyssna på bebis och mäta. Undra hu mycket jag kan få i sf mått nu, 34 kankse? brukar ligga samma på antalet fullgångna veckor så fväxer jag bara lika mycket varje gång så ska det stämma. Vikten har dock ökat lite mer än jag vill, men jag har också fått mycket vatten.

I eftermiddag  ska jag och Krille åka till Anton och Melinda och titta på deras lille Arvid. Längtar!
Innan dess tänkte jag diska, vika tvätt, handla och sova en sväng.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: K

tiden går så låååångsamt nu i slutet :)

2011-08-16 @ 15:02:36
URL: http://kajsaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0