Utvecklingen.

Bilder på magen mellan vecka 23-33
31+1 vecka 32.V.30
26+3
Magen v.23Magen v.23
Den har utvecklats lite i allafall, dock inte alla bilder men dessa får duga!
Sitter för tillfället och klurar på ett "brev" till försäkringskassan.
Var ju inne i Skövde och bad om hjälp men de fick vi inte!
Istället ska jag skriva ett brev och förklara min arbetssituation.
Hoppas dom kan klura ut allt nu, orkar inte krångla mera nu.
Vore skönt om allt bara kunde lösa sig på en gång.
BM ringde för övrigt förut. Jag får inget vätskedrivande, men jag får gärna
plaska med fötterna i vattnet. De skulle tydligen vara bra.
Yeah right, lätt på jobbet! Nötter.
Då kan ja likagärna friskförklara mig och börja jobba igen.
Tjänar ju inga stora summor på att gå hemma precis!
Nu ska ja köpa frimärken och skicka iväg alla mina intyg o andra "viktiga" papper.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Tove bf 3 ot

Samma här, vi hade inte vår vanliga barnmorska idag heller o inte förra gången men nästa gång är vår vanliga tillbaka från semestern :) har dock gått väldigt bra med denna med! Vad tråkigt, inte så lätt o säga något om det heller ju.. :/ har du gått upp mycket totalt sen inskrivningen? Sist jag vägde mig hos bm så hade jag gått upp fem kilo på mindre än en månad så jag var riktigt nervös idag ^^ fan vad jobbigt med all vätska, jag har inte drabbats än så länge, däremot är halsbränna ett faktum! Kramis!

2011-08-03 @ 22:41:08
URL: http://nevani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0