sumering av helgen!

Som sagt har helgen spenderats i Götet med pappa och Kristian. Vi har åkt paddan, gått på stan, vart på liseberg (och bara spelat bort pengar) och tittat på universum!
Köpte ett sånt där citykort och där ingick massa bra grejer plus shoppingrabatthäfte! :)
Vi har ju gått och stått mycket vilket tydligen förklarar rodnaden på benen. I morse fick jag ringa 1177 och blev skickad till läkare där jag blev sjukskriven i två veckor framöver och sen skulle jag ta ut mammadagar sa läkaren så nu är det slutjobbat. Känns ju sådär... visserligen skönt men ändå tråkigt! Det gör ont så lika bra o vila så man inte får värre besvär!
På Liseberg vann vi (mest pappa) 4,8 kg choklad + två ölstop! Vi har även shoppat loss under dagarna i nordstan så har ju endel o ta med oss på tåget!
Om en halvtimme går tåget hem och oj Vad skönt det ska bli o vila i morgon!

Det har givetvis blivit något bebisplagg under helgen som jag ska fota och dela med mig av, i morgon! Puss och hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0