Söndags uppdatering!

Hej era raggare! Just nu sitter jag i depån och väntar ivrigt på o få reda på om Krille lyckats ta sig till final eller inte. Vi hoppas! Just nu är det stressigt, jag har gömt mig i bilen men hör att Krille är smått irriterad. Annars har det varit en lugn och fin helg, inte mycket mekande och det är skönt!
Efter gårdagens heat fick Krille ta med sig bilen hem o sätta tillbaka lite plåt som lossnat och fixar spolarbehållaren. Under tiden satte jag på en maskin tvätt och damsög båda bilarna. Kors i taket med tanke på att jag aldrig har damsugit min bil haha
Bilder och sånt från folkracen kommer senare!
Igår morse ringde Anton och Melinda, dom har äntligen fått sin lille Arvid, över 4000g. Riktig bjässe! Dom ska vi hälsa på i morgon, iiih! Nu längtar jag som sjutton efter min, eller våran bebis! Men bara fem veckor kvar. Har påbörjat vecka 35 idag och det känns fint, det är trångt jävlar nu och det har börjat klia en.heldel på mig. Någon som har tips på smörjor för detta?
Det var allt för mig nu, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0