snokarsson!

Det är dålig respons tycker jag! Mest snokeri tror jag!
Kul om jag kan glädja någon :)
Idag har jag varit hos äldsta mannen i mitt liv, farfar 91 år.
Har även hälsat på Melinda och varit en sväng i Skövde med Martina. På Facebook såg vi att for exakt två år sen var vi och käka på Mangos! I år blev det donken, inte fullt lika mysigt men är inte så stor i maten just ni, har inte varit de under hela graviditeten får jag nog erkänna. Godis har inte heller blivit mer än vanligt... haha iofs är jag ganska duktig på o äta sött i vanliga fall!
Jag har även ropat hem en filt till bebisen från tradera, tummen :) just nu väntar jag på o vinna en matchade dreggellapp!
Har börjat må ruskigt illa, framförallt på kvällarna när jag ska sova, inte roligt! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det.. hm!
Nu säger jag god natt, i morgon ska jag försöka mig på o g upp lite tidigare. Åtta är en bra tid!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0