Snabbis!

Skriver ett snabbt inlägg här. Mest för att jag själv behöver varva ner en smula.
Idag är det jobb 15-21. Tänkte nog gå lite tidigare ikväll och anledningen till detta är att eftermiddagen har varit sjuk!
Inte nog med att jag här världens lista att gå efter plus incheckningar så har brandlarmet gått och vi fick inte stopp på det. Som tur var Jobbar jag inte ensam ikväll. Samtidigt i detta kaos kommer fyra personer och ska checka in.
Dra mig vilken stress! Sen upptäcker jag att två rumsnycklar inte är tillbaka lämnade så kaffe får börja leta efter reserv nycklarna. I-g skulle iväg till Tibro en sväng och då kommer hon inte in i sin bil så det får jag hjälpa henne med. När jag trodde att allt var lugnt kommer e. Bil med poliser och undrar om det är något. Dom hade fått ett larm. Så jävla typiskt, det hade inte gått något larm här så det är antagligen något som inte stämmer ikväll. Chefen som varit i Falköping idag är på g hitåt nu för att lösa problemen. Ja fy, inte så roligt o bli uppstressad o springa i hundra trappor när man är höggravid!
Nu försöker jag få tag i Krille men han gör allt annat än o svarar... hm! Hoppas de är något viktigt han dissar mig för ;)
Nej, nu får jas återgå till jobbet. Det var skönt att ventilera sig en smula!

Kommentarer
Postat av: Tove bf 3 okt.



Förstår det jag hade inte heller velat gå så tidigt på föräldragrupp, sen tycker jag tiden går lite fortare nu också med både föräldragrupp och massa barnmorskebesök:) Gud vad härligt att vara pigg! Jag är jätteseg, är förkyld och har så förbannat ont i rygg, fötter o fogar ;(

2011-08-12 @ 16:16:17
URL: http://nevani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0