Smärta!

Ont och ömt!
Jag har haft "mensvärk" sen igår och några andra dagar också men den här gången håller det i sig...
Och så har jag ont i svanen och en liten känning av foglossning. Detta behöver inte betyda något alls men det är inte jätte roligt och ha ont så ska det inte hända något kan smärtan lika gärna avta tack!
Igår när jag skulle sova fick jag ta en alvedon och bädda ner mig med vetekudden. Idag har jag haft jätte ont i ryggen så har mest legat i soffan. Nu klarar jag inte av soffan mer så ligger i sängen och klockan är inte ens halv nio.. tråkigt! Har tagit en alvedon, får se om det får bli en till om en stund. Hade planer på att ta ett bad men mysfaktorn i tvättstugam är inte på topp!
Jag bjussar på en magbild och när jag skrivit färdigt ska jag läsa min nya tidning som jag köpte idag Hihi!
Vecka 37

Kommentarer
Postat av: Tove

Tror du kommer kläcka snart finis! Själv lär jag gå över, känner det på mig (; kram!

2011-08-31 @ 21:50:09
URL: http://nevani.blogg.se/
Postat av: Emelie Gustafsson

2011-09-01 @ 23:08:33
Postat av: Emelie Gustafsson

Haha, blev lite fel vid den första kommentaren så det blev tomt. Gud ja stor den är nu! Så himla fin! Men ack så tungt o jobbigt kan jag tro. Men nu är det inte långt kvar. Och snart har du den där lilla krabaten hemma hos dig o krille! Den som du har gått o ruvat på så länge o längtat efter :) <3

2011-09-01 @ 23:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0