Rödtott!

Nu har jag suttit heela förmidagen i frissörstolen på salong ego.
Hade från början bestämt mig för att bli honungsfärgad,
i mose vände det till o bli mörkblond, sen att bli ännu blondare.
Väl på salongen valde jag något åt koppar hållet.
Har som vanligt lite småvårt att bestämma mig. Skulle klippa mig också.
Först vill jag ha långt, sen kort, sen långt, sen kort och så där håller jag på!
Längden sparade jag idag.
Resultatet blev:



Och rent spontant kan jag känna att de är mer orange än rött.
Hade kunnat tänka mig mer röd, fast ändå inte...
Kanske tröttnar snart och fösökr återgå till blond, eller gult lär de kankse mer bli.
Det känns bra, men ovant.

I övrigt då. Jag sover kasst på nätterna. Springer upp flera gånger, krånglar o står i.
Ja ligger inte bra, kuddarna är för få, täcket är varmt, jag mår illa, ja måste kissa
och så där håller jag på. Inte lätt när det ä svårt.
Idag regnar det, skönt tycker jag för låg temperatur = mindre svullna föter. Ha, trodde jag!
Idag är fötterna och även fingrarna gigantiska!
O ja som rodde den där energimedecinen hjälpte, för de har faktiskt varit bra med fötterna
fram tills idag. Suck!

Nu ska ja åka iväg till hanken och köpa lite godis sen vidare till garaget och
måla Krilles folkracebil. (Målade ju fel sist!) Gör om gör rätt!
Tävling i helgen, tvådagars laxå. Hoppas det går vägen nu! =)

Annars så... återkommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0