Rastlös!

Jag får ingen ro i kroppen! Helatiden när jag sätter mig så måste jag upp och stå igen efter bara fem minuter. Jag diskar x antal gånger per dag bara för att jag har överflöd med tid. Fast egentligen finns det viktigare saker jag borde göra. Som att måla sängen. För tillfället är det livligt i magen. Nog om det. Över till min dag!

Hade 41pers till frukost i morse men vi klarade av det galant. Lite småstressigt var de ju iklart men de är mest roligt! Dom ser som om dom aldrig sett mat förut haha :) jobbade till halv två sen va jag på tok för trött. När jag kom hem fick jag gå och lägga mig en sväng. Vid fyra kom Krilles familj till oss och fikade.. sen tyngde Boggi o undra om vi ville smaka på kräftorna vi fångat,så vi åkte dit och åt kvällsmat. Mycket gott! Nu är vi hemma sen en stund tillbaka, jag har gått runt och plockat en massa och funderar på o sova så det jag bli en ny dag :)
Har för övrigt jäkligt ont i svanken, och typ som mensvärl. Vissa stunder sammandragningar. Har fått låna ett bälte av Zenobia mot foglossning som jag har börjat använda. Hm hoppas det hjälper!
God natt alla anonyma läsare! :)

Kommentarer
Postat av: Theres

Idag va vi rediga!:) är de kyrkskön kräftor?

2011-08-07 @ 22:42:35
Postat av: Tove gravid v32

Hoppas att det inte är kräftor från Vättern hördudu ;)

2011-08-07 @ 22:53:22
URL: http://nevani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0