Olika åsikter...

Fyfan. Jag måste gnälla lite. Jag vet. Eller tror att ni saker tycker de är rätt tråkigt o läsa massa depp och gnäll inlägg men jag tvingar ingen att läsa. Får ändå dålig respons as kanske ska låsa Blogger o bara skriva för mig själv, till mig själv. Hur som hellst, dagarna är långsamma som sjukskriven. Jag har ingen direkt att prata med, de går bara skit på tvn... allt utanför huset kostar pengar, pengar jag försöker spara.
Krille sa precis att jag kinden rensa ogräs, jävligt lätt led världens mage plus att det regnar helatiden. Dum idé! Jag städar, tvättar o diskar hela dagarna för att få tiden att gå. Lite trött på o sitta hemma på kvällarna när man är hemma på dagarna. Jag förstår Krille om han vill va hemma o ta de lugnt men de vill inte jag. Lite olika åsikter där!

Kommentarer
Postat av: Tove gravid v.36★

men har dom inte? När skickade du in? Viktor skickade in sina uppgifter förra veckan och igår hade de lagt in det!

2011-09-01 @ 00:49:24
URL: http://nevani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0