obehag!

Plötsligt blir allting svart, det börjar med att jag känner mig tung, nacke och axlar är spända. Sen, sen blir jag yr och det liksom svartnar för ögonen. Då är det dags att spy. Detta har hänt mig två gånger på kort tid, båda gångerna i bilen. Som tur är har vi hunnit stanna båda gångerna. Det är obehagligt!

Idag var vi som sagt i gränna, jag har haft ont i magen hela dagen men lyckades ändå få i mig mat från en restaurang i hamnen, de va gott! Hade förväntat mig världens storkok på polkagrisar, som tomtens verkstad typ men inte! Lite besviken....
Vi åkte till Ikea istället. Köpte glödlampor och en strykbrada, äntligen!!!
vi kolla lite på barnandelningen men de finns inget son klaffar, ska ta en tur till hem och hobby framöver!
Mer än så skriver jag inte nu, måste sova för i morgon ska jag jobba. Återkommer då med resten av dagen och kanske tillochmed något mer! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0